Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Top 5: MAC lipsticks for Summer

Γεια σας! Το αγαπημένο μου θέμα! Τα κραγιόν! Μπορώ να πω ότι παλιότερα είχα έναν εθισμό με τα κραγιόν της εταιρείας Mac! Ήταν τα μοναδικά που αγόραζα! Μπορεί να έπαιρνα κάθε μήνα και από ένα. Είχαν δεν είχαν εκπτώσεις! Δεν με ένοιαζε... Είχα φτάσει να έχω μέσα σε σχεδόν ενάμιση χρόνο 16 αποχρώσεις. Από αυτά έχω τελειώσει δύο, το plumful και το angel! Πια μπορώ να πω ότι δεν έχω πια εθισμό με τα κραγιόν της MAC! Έχω να αγοράσω πάρα πολύ καιρό! Ίσως και χρόνο. Έχω όμως με τις μυρωδιές... Αφρόλουτρα, κρέμες σώματος, αρώματα... Θέλω να μυρίζω πάντα εξαιρετικά! Στο σημερινό post, θα σας πω για τα 5 αγαπημένα μου κραγιόν της MAC που τα επιλέγω το καλοκαίρι! Και ορισμένα από αυτά και όλο το χρόνο! Πάμε να τα δούμε!! 






1. Impassioned (amplified). 
Αυτό το κραγιόν μου το είχε πάρει στα γενέθλιά μου η φίλη μου η Σπυριδούλα! Πρόκειται για ένα φουξιοκαρπουζί χρώμα με λίγο πορτοκαλί! Είναι ιδιαίτερο χρώμα και έχω ακούσει ότι το Velvet Matte νο. 4 της GR είναι dupe του. Η σειρά amplified είναι κάπως glossy και κάνει πολύ σαρκώδη τα χείλη. Μου αρέσει κυρίως όταν έχω πάρει και χρώμα!

2. Flat out fabulous (retro matte)
Φουξιομώβ απόχρωση! Μοναδική μπορώ να πω. Μου αρέσει πάρα πολύ πάνω μου (ψωνάρα) και κάνει το απλό μακιγιάζ στα μάτια, δηλαδή μόνο μάσκαρα βραδινό! Προσωπικά το φοράω και πρωί δεν έχω τέτοια κολλήματα :p Και μου αρέσει αρκετά και για την περίοδο των Χριστουγέννων με ένα πιο μωβ μολύβι χειλιών! Η σειρά αυτή είναι φουλ ματ, διαρκεί πάρα πολύ και είναι αρκετά ξηρή αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί φροντίζω τα χείλη μου να είναι ενυδατωμένα πάντα.

3. All fired up (retro matte)
Κοκκινοφούξια απόχρωση. Τολμώ να πω ότι είναι λίγο μοναδική! Δεν την βρίσκεις εύκολα καθόλου σε άλλη εταιρεία... Και κάνει και τα δόντια μου να φαίνονται πιο άσπρα. Ένα είναι σίγουρο με αυτό το κραγιόν... Όλοι θα κοιτούν τα χείλη σας και το χαμόγελό σας. Μου αρέσει για όλες τις εποχής! Είναι μία εναλλακτική στο καθαρό κόκκινο!

4. Relentlessly Red (retro matte)
Αυτό είναι κάπως κοραλλοκόκκινο. Εξαιρετικό χρώμα. Πολύ καλοκαιρινό!! Το είχα πάρει πέρυσι αλλά δεν το έχω τιμήσει τόσο για να πω την αλήθεια. Αλλά φέτος το καλοκαίρι θα το λιώσω. Ισχύουν ότι είπα και για το παραπάνω αφού ανήκει στη σειρά retro matte και αυτό. 

5. Viva glam II (satin)
Με ξέρετε εμένα με τα Nude μου. Είναι το τέλειο nude για καλοκαίρι. Ανήκει στη σειρά της MAC που τα έσοδα πάνε για καλό σκοπό και για αυτό δεν είναι ποτέ σε έκπτωση. Είναι εξαιρετικό μπεζ καφέ και πάει ακόμα και με μαύρισμα! Απλά θέλει αναγκαστικά έντονο μάτι για να δείξει ωραίο το καλοκαίρι! Η υφή satin μαζί με την retro matte είναι οι αγαπημένες μου. Κάνει τα χείλη να δείχνουν πολύ σαρκώδη, με καλή διαρκεί, μεταφέρεται όμως σε ποτήρια κτλ αλλά είναι τόσο άνετη και φεύγει τόσο ομοιόμορφα!! 


Η σειρά είναι αυτή που τα ανέφερα <3



Αυτά από εμένα! Θέλω να μου πείτε το αγαπημένο σας κραγιόν MAC και όχι μόνο για καλοκαίρι! Μου αρέσει αρκετά η απόχρωση Chili της MAC και σκεφτόμουν μήπως την αγοράσω αλλά θα δω! Και να μου προτείνετε μία κρέμα σώματος ή ένα άρωμα που σας αρέσει πολύ! 

Να περνάτε καλοκαιρινά και τέλεια!!
Φιλιά πολλά,
Ελένη

4 σχόλια:

  1. Τέλειες αποχρώσεις! Το αγαπημένο μου από mac είναι το ruby.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το viva glam 2 αγαπημένο !!! Φιλιά πολλά και καλοκαιρινά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία χρώματα!!! αγαπημένο είναι το cosmo! φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή