Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Mini Pharmacy Haul

Καλημέρα σας, τι κάνετε; Πώς πάτε με τη ζέστη;; Μου τελείωσε το υγρό καθαριστικό των φακών επαφής και ήθελα καινούριο. ΤIP! Να αγοράζετε μόνο από ηλεκτρονικά φαρμακεία γιατί το βρίσκετε και 5 ευρώ! ;) Έτσι, πήρα και κάποια ακόμα πραγματάκια για να δοκιμάσω! Ας ξεκινήσουμε!! :) 






 

  Πήρα για δοκιμή μία φαρμακευτική οδοντόκρεμα. Γενικά, έχω αρχίσει να το ψάχνω πιο πολύ στο θέμα του τι βάζω στο σώμα μου και εξωτερικά και εσωτερικά, εννοώντας τις τροφές που τρώω. Αγόρασα μία οδοντόκρεμα από την Apivita  με δυόσμο και πρόπολη. Έχει 98% φυσική σύνθεση και είναι με φθόριο,  χωρίς parabens, sles& sls, colorants και propylene glycol.  Σε γενικά πλαίσια μου άρεσε πάρα πολύ! Θα την ξαναπροτιμήσω 100%! βρείτε την εδώ.




Η επόμενη αγορά μου ήταν το body scrub olive blossom από την εταιρεία Korres. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα! Πάντως, ένα καλό απολεπιστικό σώματος είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι! Το χειμώνα δεν χρησιμοποιώ παρά μόνο απολεπιστικά γάντια από The Body Shop. Το καλοκαίρι το βρίσκω απαραίτητο επειδή βάζουμε και πιο πολλά προϊόντα στο σώμα μας... Κρέμες, λάδια, αντηλιακά! Το συγκεκριμένο είναι χωρίς mineral oil, petrolatum, κερί παραφίνης, σιλικόνες, ρετινόλη, έχει ουδέτερο pH, και είναι κατάλληλο για vegan/vegetarians και δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα. Έχει φυσικούς κόκκους και βιολογικό παρθένο ελαιόλαδο από την Κρήτη. εδώ


Παρακολουθώ μία vegan youtuber που δείχνει cruelty-free προϊόντα κατά βάση. Είπε ότι εταιρεία Avene είναι cruelty-free και έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω το micellaire νεράκι από την εταιρεία αυτή. (Παρόλα αυτά, επειδή το τσέκαρα, δεν υπάρχει η εταιρεία Avene στον επίσημο κατάλογο της PETA). Το πήρα στα 200 ml για να μην πάει χαμένο σε περίπτωση που δεν μου αρέσει τελικά. Είναι κατάλληλο για όλο το πρόσωπο και πλούσιο με το ιαματικό νερό της Avene. Να περιμένετε σίγουρα feedback μετά το καλοκαίρι! εδώ


Οι τελευταίες μου αγορές ήταν 2 μάσκες από την εταιρεία Vichy. Έβγαλε και εκείνη μάσκες σε φακελάκια! Μία για καθαρισμό, μία για ενυδάτωση και μία peel off για λάμψη. Πήρα τις 2 πρώτες μόνο γιατί με τις peel off δεν έχω καλή σχέση! Ανυπομονώ να τις δοκιμάσω! Είναι στα 6ml και έχει 2 φακελάκια! Η Pore purifying clay mask είναι με δύο είδη αργύλου και Quenching mineral mask είναι με σπάνια μίνεραλ στοιχεία και βιταμίνη Β3. Χωρίς παραβένες. Θέλω πάρα πολύ να τις δοκιμάσω!!  εδώεδώ 

Αυτά τα λίγα. Εσείς τι αγοράσατε τελευταία από το φαρμακείο; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Περιμένω να μου πείτε στα σχόλια!

Φιλιά πολλά,
Ελένη

16 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απ' αυτά! Εδώ και καιρό όμως μου έχει κινήσει την περιέργεια η σειρά Olive της εταιρείας Korres. Σίγουρα θα δοκιμάσω κάποιο προϊόν σύντομα!
    P.S: Κι εγώ στο ψάξιμο για υγιεινή διατροφή & περιποίηση είμαι! Καλή μας τύχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκραμπ το δοκιμασα και 4ο βρηκα εξαιρετικο! Πολυ καλο! Αλλα θελει αρκετή ποσοτητα!
      :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο haulάκι! Την συγκεκριμένη οδοντόκρεμα την χρησιμοποιώ εδώ και 3 χρόνια και την λατρεύω..την αγοράζω συνεχώς..όχι μόνο καθαρίζει και λευκαινει υπέροχα αλλά έχει και μια φοβερή γεύση..Ούτε πολύ γλυκιά ούτε πολύ καυτερή ούτε πολύ άγευστη..Ιδανική!!
    Φιλιά πολλά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τελεια η οδοντοκρεμα! Θελω να δοκιμασω και αυτη με τη μαστιχα! Φιλάκια πολλα :)

      Διαγραφή
  3. Ωραια πραγματακια αγορασες! Με γεια σου και περιμενουμε review :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χαρείς όλα! Θα περιμένω άρθρο για Κορρε γιατί πολύ θέλω να δοκιμάσω και εγώ αυτή τη νέα σειρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολύ καλο το σκραμπ αυτο ! Το εχω χρησιμοποιησει 2 φορες ηδη και μου αρεσει πολυ :)

      Διαγραφή
  5. Δεν είχα ιδέα για τις μάσκες από Vichy! Θα δοκιμάσω σίγουρα!! Φιλάκια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη με την άργυλο την δοκιμασα! Και την βρισκω καλυτερη απο ολες οσες εχω δοκιμασει! Και Κορρες και Απιβιτα! Ειναι σαν κρεμα καο στεγνώνει ωραια στο δερμα χωρις να το ξηραινει! Πολυ καλη!

      Διαγραφή
  6. Με γεια! περιμένουμε το άρθρο για Κορρε!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλο το σκραμπ! Αξίζει! Μου αρεσει πολυ η απολεπιση που κανει :)

      Διαγραφή
  7. Θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε τις μασκουλες της vichy ειδικά αυτή για βαθύ καθαρισμό! Αναμένουμε την άποψη σου λοιπόν! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή για το βαθυ καθαρισμπ να τη δοκιμάσεις σίγουρα! :)

      Διαγραφή
  8. η οδοντόκρεμα έχει ήπια γεύση γιατί με ενοχλουν κάπως οι γευσεις στις οδοντόκρεμες.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή